stm32 DMA dotaz

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Listopad 5 16:27:22 CET 2020

Ako vzdy, nerozumiem presne zadaniu a nechce sa mi studovat MAX11100,
idealne by bolo kebyze nakreslite pozadovany casovy diagram.

Ale vela tychto netypickych SPI sa da riesit tak, ze SPI je slave, a hodiny
a NSS sa generuju timermi.

Vo Vasom pripade by timer, ktory urcuje aj tempo citania, jednak spustal
casovac ktory vygeneruje 24 clockov (externe prepojene do SPI_SCK), a
druhak generoval NSS v dlzke 16 clockov (tiez prepojene externe do
SPI_NSS).

Ukladanie prijatych 2 byte alebo 1 halfwordu cez DMA je uz trivialne, to sa
hadam este aj v CubeMX da naklikat (dufam ze je z toho pocut ten pohrdavy
ton).

wek