Re: OT: malá ruční ohýbačka plechu

Ales Prochaska ales.prochaska na divesoft.com
Neděle Květen 31 12:29:31 CEST 2020

Když už tak bych hledal něco speciálního pro hydraulický lis, hlavně s
užším prizmatem. Tenhle do svěráku má široké prizma, které má menší
ohýbací sílu ale zato ohyb s velkým radiusem. Jenže koukám, že je to
rada na draka, ono se to nedá běžně koupit, třeba
https://stroje.hyperinzerce.cz/ohybacky-plechu/inzerat/10979191-stroj-ohybacka-pro-hydraulicky-dilensky-lis-nabidka-praha-4/
má zase příliš široké prizma. Asi to bude chtít hledat někde na bazoši
nebo co.

Aleš Procháska