Re: OT: malá ruční ohýbačka plechu

Ales Prochaska ales.prochaska na divesoft.com
Sobota Květen 30 15:50:55 CEST 2020

To první má už od pohledu cenu tak 3.50 Kč/kg, tomu se vyhněte.

To druhé není ohýbačka ale ohraňovací lis, jestli je to dobře
provedené (což nevím, to bych to musel vidět a vyzkoušet) tak je to
obecnější nástroj než klempířská ohýbačka. Funguje to přesně jak
píšete, prizma i lišta jsou dělené a dají se nastavit na přesnou šířku
ohybu, u profi zařízení i po milimetrech. U profi se samozřejmě dají
měnit všechny nástroje podle tloušťky plechu apod., tady byste si
musel vystačit s jednou sadou ale i tak to zmůže víc než ohýbačka.

Aleš Procháska