OT: Vertikalni mys

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Květen 29 17:16:12 CEST 2020

Já používám "wow pen eco", byl to český produkt, ale skončil před mnoha
lety, tak udržuji tu poslední co mám. Schválně si to vygůgli.
Pak mám ještě:
https://www.aliexpress.com/item/4001055838423.html
Je to trochu alternativa, ale není tak dobrá. (free shiping z Polska je
bezva)

Zkoušel jsem několik těch kuliček, které se prosazují a to je peklo.
Neměl jsem štěstí na správnou.