Re: OT: Vertikalni mys

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Pátek Květen 29 12:27:54 CEST 2020

zdravim,

ja mam tuhle, po chvili to prijde jako naprosto prirozene s tim pracovat.
https://www.datart.cz/mys-connect-it-vertical-ergonomic-cerna-opticka-6-tlacitek-1600dpi.html

troufam si rict, ze mam take docela velke ruce, ale mys stejne  ovladam spise konecky prstu, nez ze bych se ji snazil mit pevne v ruce..
nepouzivam teda ta extra tlacitka jen dve zakladni a kolecko...

v.p.

> Od: "Admin HWnews" <hwnews na cncnet.info>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 29.05.2020 10:49
> Předmět: OT: Vertikalni mys

Zdravim,

 pouzivate nekdo tzv. vertikalni mys? Zacinam mit pomerne dost velke
 problemy s pravou rukou takze to vidim vicemene jako nutnost, ale je
 dost tezke vybirat na dalku...navic mam trochu tlapu a potrebuji nejaky
 vetsi rozmer.

 Pokud byste meli neco vyzkouseneho a overeneho byl bych potesen...trpim
 jak zvire (a moje zena je na tom jakbysmet).

 RV