Re: Kicad - pouzdra s frézováním

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 29 01:29:08 CEST 2020

Ano, nulová čára dává smysl.
Pan Stehlík tam ale strká čáru 0.15mm (jak psal).

Psal jste, že si děláte vlastní panelizaci. Jak se na to dneska běžní
výrobci (ALLPCB, JLCPCB) prosím dívají? Dřív lidi psali, že je s tím
vyhodili, resp. chtěli výrazný doplatek.
Rozfrézoval bych si to sám, ale samozřejmě z toho motivu by
stejně bylo vidět, že je to víc malých desek.
Podle webu by snad měli akceptovat aspoň víc stejných
malých desek.

Díky.
PL