Re: Kicad - pouzdra s frézováním

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Čtvrtek Květen 28 23:54:19 CEST 2020

Čo sa týka obrysu, okraj dps by mal ísť "stredom" čiary, ja na tento
účel používam šírku 0mm, tak ktovie kde má táto stred :-)
Lenže ja si robím vlastnú panelizáciu a potom mi vychádza aj vnútorné
neprekovené frézovanie (výstupky krabičiek a pod.), niektoré konektory
vyžadujú prekovené frézovanie a tak výrobcu na túto skutočnosť
upozorňujem a dodávam aj súbory na frézovanie. Tu je trasa stred čiary,
šírka čiary je priemer frézky, pokiaľ takú majú.
Robo

Dňa 28. 5. 2020 o 23:04 Petr Labaj napísal(a):