Osazovacka konecne uz

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Čtvrtek Květen 28 10:32:51 CEST 2020

Obávám se, že jakákoliv 3D tištěná konstrukce bude stále bližší tomu
LitePlaceru (výkonem, přesností), než číňanem uváděným parametrům. Co se
týká vzhledu, tomu se dá pomoci.
Jestli to nemáte daleko do Prahy Dejvic, pak se můžete přijet podívat na
tu 3D tiskem realizovanou osazovačku. Předvedu, klidně můžeme zkusit
nějakou vaši malou destičku.

Oja