Osazovacka konecne uz

František Burian BuFran na seznam.cz
Čtvrtek Květen 28 06:50:45 CEST 2020

Ahoj Petře,

  Mám od Tebe tiskárnu a kdybych měl i osazovačku bylo by to super :-) Zájem
by rozhodně byl.

  nějakou jsem si před lety tvořil ale nejsem strojař a na tom jsem selhal.

S pozdravem,

   Franta

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 28. 5. 2020 1:27:23
Předmět: RE: Osazovacka konecne uz
"Tak se mi zítra brzy ráno (to je tak v 11 hodin) ozvi. Mám v kanceláři
tenhle sázecí stroj, předělám ti ho na osazovací automat 😊

http://media.clexpert.cz/smeti/sazeni.jpg

Ale zcela vážně, já už hodně dlouho přemýšlím, jestli udělám nějakou low-
cost stavebnici, která bude možná blbě osazovat, ale bude levná, nebo
nějakou lepší konstrukci, která bude drahá, ale mohla by makat pěkně... A
vždycky si říkám, jestli to má cenu dělat pro někoho, jestli o to vůbec bude
zájem, nebo jestli si mám udělat prostě pro sebe a hotovo.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem