Osazovacka konecne uz

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Květen 28 08:08:19 CEST 2020

Zdravím,

s rychlostí se dá polemizovat.

Ovšem při osazení potřebujete také nanést pastu přes šablonu, i když to
dělají na automatu tak větší součástky při malé sérii ručně přidávají,
nakonec tam musíte něco zapájet. Ta osoba co to bude dělat o tom něco
musí vědět. Nemusí vědět co je kondenzátor, ale aspoň, že některé
součástky mají směr jak osadit, šikovnost,... . Rozhodně jedním
automatem vše nevyřešíte, protože čekací fronta se udělá jinde.

To co je limit osazení je jakmile se jde pod 805 nebo na větší io s
menší roztečí 0.5 a méně. To jde pomaleji, ale jde taky. Tam si myslím,
že něco pomůže ať ruční nebo poloautomat. U ručního je dobré, aby kamera
uměla sčítat obrazy, jinak to vidíte ze šikma tj. vlastně nevidíte.
Ty asia stroje musí jet pomaleji, aby menší věci zvládli a jak jsem psal
nízko položená kamera či otáčecí nema8/11 pouze 1.8 stupňů s mikrokroky
na otáčení může být limit na tyto stroje a to je škoda. Hlavně to musí
fungovat o čemž pochybuji je to stroj a prostě se mi to nezdá. Možná na
osazení velkých led diod.

Jirka