Osazovacka konecne uz

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Středa Květen 27 19:33:05 CEST 2020

Nevím, jak rychle osazuje Liteplacer, ale ta moje samodomo konstrukce
tomu podobná dělá aktuálně 500 součástek za hodinu. Hodně ji zdržuje
rovnání součástky nad kamerou, ale bez toho by osazovala k ničemu,
protože už v těch páscích nejsou součástky usazeny přesně.
Ručně ale nejsem rychlejší při stejné přesnosti ani náhodou.

Ale je pravdou že samotné osazení trvá nejkratší dobu. Nejdelší je
připravit novou desku k osazení, nadefinovat co které podavače obsahují,
případně přiřadit pouzdra, protože z různých verzí Kicadu padaly různá
označení.
Založení desek a napozicování pomocí horní kamery je už rychlejší.

Ale díky tomu, že osazuji opakovaně malé série různých desek, tak se mi
ta stavba vyplatila.

Oja