Re: Měření tlakového pulzu (OT Betonová nádoba)

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Květen 23 16:08:49 CEST 2020

Ta ocel je samozřejmě P245NB, omlouvám se za překlep, ale hlavně jsem
zapomněl upozornit, že výpočet je jen velmi hrubý odhad, spíše jen
řádový, tak aby mi vdova po experimentátorovi nepřišla vynadat.

Mrazík