Re: OT -Samopal vs útočná puška (bylo OT Betonová nádoba)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Květen 23 15:13:52 CEST 2020

Lidská komunikace se liší třeba od komunikace strojů/počítačů v tom,
že nemusí a často není exaktně přesná.
Podle mě to názvosloví musí vyhovovat hlavně reálným uživatelům.
Takže by mělo být stručné, dobře srozumitelní i v hluku na bojišti
nebo v zarušené vysílačce.
Čert vem nějakou exaktní přesnost.

Z jiné oblasti: za mých mladých let se intenzivně pro paměť RAM
tlačil název RWM. Je to samozřejmě správné, protože je to opravdu
Read/Write Memory. Jenže celý svět v té době používal zavedené
označení RAM. Profesor Blatný prý snad dokonce za "nesprávné"
používání pojmu RAM vyhazoval od zkoušky.
No a kolik lidí dneska používá správné RWM a kolik nesprávné RAM?

PL