jack TRRS na TRS + TRS

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Květen 21 19:47:12 CEST 2020

Zdar vespolek,

Mám tady takový poznatek, nevím, jestli je špatný, nebo dobrý, prostě je
to poznatek.
Dcera chtěla na počítači nahrávat z mikrofonu, ale počítač má TRRS
(čtyř-řádkový, Tip Ring Ring Sleeve) jack. Mikrofon myslela normální
ruční mikrofon, který je zakončený TS jackem (dvou-řádkový, Tip Sleeve).

Tak jsem vytáhl redukci:
https://www.aliexpress.com/item/4000550069005.html
a myslel jsem si, že mám hotovo. Ale ono to nehrálo. Tak jsem to chvíli
zkoumal a nakonec jsem se doměřil k tomu co je na přiloženém obrázku.

Tedy krom toho, že na sluchátkové straně přehazuje levou a pravou, tak
strana mikrofonu je TRS (tří-řádková) a propojuje T+R. To by odpovídalo
mikrofonu, který má separované napájení a vlastní výstup. To ale není
můj případ, takže jsem ostrouhal. Můj mikrofon má dlouhý Sleeve, takže
zkratuje R+S, takže vlastně všechno.

Tak to je pro informaci pokud by to někoho zajímalo.

Jindra