A co jste delali v nedeli vy?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Květen 20 15:23:23 CEST 2020

Myslím si, že „tunel, rozsviť světla“ by měl řidič poznat sám, když vidí tunel.

A na vjezdu by mělo být napsáno, kam vede a jak velký a těžký auta do něj směj. Případně ještě rychlost, pokud je jiná než na silnici doň vedoucí.

Ale auto, ani řidičák nemám, tak se můžu mýlit. Mě stačí když vím, že na skejtu tam můžu jet jen v době mezi fyzickým dokončením a oficiálním otevřením:-)

PH

Od: Martin Hanek
Když je ta značka na sloupu pod značkou tunelu, tak to nijak
nerozptyluje, já to čtu jako "bude tunel, rozsviť světla". Podobně jako
přidali ke vjezdům na dálnice tu velkou značku STOP PROTISMĚR. Taky je
přece jasné, a vyhláškou dané, že do zákazu se nevjíždí, že mám jet po
modré šipce přikázaným směrem. No a vždycky se někdo najde.
Ale s přeznačkováním souhlasím, je toho fakt hodně.

Martin Hanek