A co jste delali v nedeli vy?

Tomáš Hamouz tomas.hamouz na divesoft.com
Středa Květen 20 13:55:10 CEST 2020

Kdo jsi bez viny, hoď po mě kamenem.

Když jsem jedzíval pracovně do Švýcar, byl jsem velmi rád že po přejetí Česka a Německa,
kde žádný tunel nebyl (Valík ještě nebyl), jsem byl při průjezdu horama za Baselem upozorněn
na nutnost rozsvícení světel. Měli to i odlišené, u krátkých tunelů kde bylo vidět skrz
ta značka nebyla.

To ovšem nijak nekoliduje s tvrzením, že je u nás přeznačkováno.

Tomáš

Ano, máš pravdu v tom, že ta značka byla zbytečná. Ale někteří řidiči jsou prostě hloupí a nerozsvítí, když jim to někdo vyloženě neřekne.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem