A co jste delali v nedeli vy?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 20 14:24:01 CEST 2020

https://ct24.ceskatelevize.cz/sites/default/files/styles/scale_1180/public/images/1318162-193990.jpg?itok=9bnpviKN
Je to tak, máme mnoho zbytečných značek, prý to stresuje  zejména mladé a
staré řidiče. Ta informativní rozsviť světla je příkladně zbytečná - v
oněch tunelech.
Už jsem to psal, užití stanoveného osvětlení vozidla je dané vyhláškou - za
snížené viditelnosti - to ale znamená i za hustého deště , sněhu, zatmění
slunce atd.
Vyhláška ale už nestanovuje co je snížená viditelnost a to že někteří
řidiči v tunelu nesvítí ( krom denního ) je nejspíš i proto, že jim
osvětlení instalované v tunelu stačí a nepovažují ho za sníženou
viditelnost.
Běžně večer potkávám vozidla jedoucí ve světlech lamp velkoměsta - se
zhasnutými světly.  Oni totiž vidí !
Ale že nejsou vidět, jaksi nedomýšlejí :-(

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>