A co jste delali v nedeli vy?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Květen 20 13:38:14 CEST 2020

Já teda zas narazil na názor, podložený statistikami nehod, že máme minimálně řádově přeznačkováno a řidiči značky v lepším případě nestíhají sledovat, v horším kvůli značkami odvedené pozornosti bourají.

PH

Od: Jan Waclawek
Tento nazor (ze implicitna znacka je zbytocna) je v ceskoslovenskych
policajno-dopravnych kruhoch velmi rozsireny.

Cim je to, ze sa tie zbytocne znacky na zapade nehanbia davat. Je bezne, ze
su znacky vyznacujuce rychlost na implicitnych miestach, napr. kde
dialnica vojde do obce; alebo tam, kde sa jedna o zriedkavy jav, ako
napriklad toto s tymi tunelmi.

--------
Podle me to se zavedenim denniho sviceni nesouvisi. Ta znacka stale
existuje a videl jsem ji u vjezdu do podzemnich garazi. To ze se k tunelum
nedava je proto,
http://www.schroter.cz/zn05infzon/zninfzon-iz3a-otazka-ano.htm
ze zkratka za snizene viditelnosti je vzdy treba pouzit stanovene osvetleni
pro jizdu za snizene viditelnosti. A to svetla pro denni sviceni nejsou.
Proste ty znacky rozsvit svetla jsou na vjezdech do tunelu "irelevantni"..