Chlazeni routeru apod.

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Květen 19 22:02:12 CEST 2020

Bezi mi za zady docela slusny server takze ho celej rok slysim...topi mi
v dilne. Je to asi jak pise p.Kozeluh...dokud je v dilne cca do 25stC
tak je slyset ze vetraky jedou na volnobeh...jakmile se otepli tak je
slyset, ze zabira pomerne 'ostra" regulace a okamzite vcelku rychle
zacina dost foukat. Pokud je venku 30stC je uz v podstate trvale na
plnem fuku, ale je mu to prd platne protoze proste ten luft je teplejsi
nez se serveru libi.

RV