Re: OT: soláry na střechách v Chrudimi?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 19 18:45:45 CEST 2020

Já to mám právě taky dost složité, tak instalaci na střechu pořád odkládám.

Líbí se mi termické panely s fyzikální ochranou proti přehřátí bojleru.
Ty venkovní trubky jsou napuštěné nějakou nemrznoucí kapalinou, která
má nízký bod varu (někde kolem 80C ?). Takže když se bojler ohřeje na
tuto maximální teplotu, tak se ta kapalina odpaří (venkovní kruh
samozřejmě musí mít vhodně dimenzovanou expanzku) a do bojleru
už další teplo nejde.

PL