Chlazeni routeru apod.

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Květen 19 16:42:03 CEST 2020

Zdánlivě vysoká teplota je cca 20°C. Teploty pod taky kupodivu zkracují životnost a teploty nad cca 23°C taky. Čím vyšší, tím kratší životnost. Pokud by ty NASy nebyly zakrytovaný a honil se tam ten 30°C vzduch, aby se to nevytápělo, tak to by opravdu mohlo celkem použitelně fungovat. Jenom se to takto bude muset chladit celý rok, jinak si to ty disky samy pěkně rychle vytopí...