Chlazeni routeru apod.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 19 16:35:35 CEST 2020

Pokud tam ty NASy dáte otevřené a bude je profukovat ten ventilátor,
tak (podle mě) není důvod, aby měly o 30 C víc než je teplota vzduchu,
který tam funí ten ventilátor.
Navíc disky jsou konstruované na vyšší teploty. Kdysi po internetu pobíhala
nějaké studie od Google se statistikou poruchovosti disků. A tam myslím
nejlíp vycházela právě zdánlivě docela vysoká teplota.

Samozřejmě se dá udělat chladicí jednotka ze střev staré ledničky. Ale
je to dost práce. To už by asi bylo snažší dát ty disky někam do sklepa
nebo do jiného chladného místa.

Nebo naohýbat vlnovec z měděné trubky, honit tím vodu fontánkovým
čerpadlem z nějakého barelu, a večer je nahřátá voda na sprchování. ;-)

PL