Intercom sluchatka na bluetooth

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Květen 17 17:22:04 CEST 2020

S temi mobily to bude nejlevnejsi reseni. V pripade potreby je mozno i s
mobilem vytvorit konferenci o 3 a vice i ucastnicich... Ty headsety pro
motorkare jsou predrazene jako ostatne vsechny doplnky na moto. Ja pouzival
pro plne duplexni komunikaci na vudalenosti do 300 m v zastavbe s uspechem
DECT telefony, ktere umi tzv. walkie-talkie rezim.