Intercom sluchatka na bluetooth

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Květen 17 16:31:21 CEST 2020

Já mám Sony WH-H900N, ty zvládnou delší dobu fičet na bluetooth. Mají
režim headset, takže je připojíš k počítači, vytočíš skype a
komunikuješ, ale cena není podle tvojich představ.

Pak mám tyhle:
https://www.aliexpress.com/item/32954560155.html
ty se tváří podobně, ale na jedno nabití tak hodinku a pochopitelně
kvalitativně o dost jinde. Zase mají atraktivní cenu menší než $15.

Normálně se na to používají walkie talkie vysílačky a k nim headsety ne?