Re: přesnost PCB z Číny a osazovačka

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Pátek Květen 15 17:22:15 CEST 2020

Ten kalibrační obrazec si nechám vyrobit, jen se musím zamyslet co tam
všechno dám.

Co se týká těch tyčí, nebudu do toho asi teď hrabat, protože jsem ještě
dokalibroval konstantu pro úpravu kolmosti os a je to ještě lepší. Takže
teď každý den, kdy budu v kanceláři, to pustím a provedu testovací
pastování na sucho, jen kamerou. A uvidím, jak hodně se to samo od sebe
rozjede, že přestanou platit kroky na mm a ta úprava kolmosti.
Pokud to zůstane stejné po celou dobu, než to někdo sundá ze stolu a
přenese jinam, tak budu naprosto spokojen.

Oja