Re: optický telefon Android Apka ?

konfera na efton.sk konfera na efton.sk
Čtvrtek Květen 14 16:25:50 CEST 2020

[preposielam]

Ahoj,

pri citani tohto Tvojho zaverecneho konstatovania:

Když se holt někteří ovčané děsí i družic na obloze tak tohle někomu asi

přivodilo úzkosti, že se musel svěřit MP.

Nicméně mě to i synovi a kolegovi z města vzalo veškeré další chutě do

dalších pokusů.

som si nevdojak spomenul na moje davnejsie konstatovanie, ze ani
technika a vzdelanie nie su pre vsetkych rovnako... Alebo na uslovie o
"rovnych a rovnejsich" doplnene o "nasho cloveka". Viete cim skor si
na to zvyknete, tym menej neprijemnych sklamani Vas v zivote stretne a
o to menej problemov v zivote budete mat.

A.