Filtr do hadice od sprchy?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Květen 11 18:37:04 CEST 2020

U nás nedavno vyměňovali ve stupackach odpad. Prostě ten kdo měl "malou
diru" si musel udělat větší a nikdo proti tomu moc neprotestoval, protože
nejspíš věděl, že to byla jeho chyba. Já ji taky zvětšoval a to jsem před
pěti lety dělal totální rekonstrukci kdy šlo vše ven a zbyly jen 4 steny...
a co navěky v tom bytě snad nebudu tak co. Teď přemýšlím čím ty vyrezane
kusy zpet zadelat kdyby náhodou někdy došlo k podobné akci abych ty dvě
drážky jenom projel pilkou a bylo hotovo. Když ten ytong zadelam lepidlem
tak to půjde pak řezat blbě. Možná jenom zafouknout pěnou?