Filtr do hadice od sprchy?

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Neděle Květen 10 18:21:08 CEST 2020

Zdravím,

existuje jak velikost do hadice na sprchu tak velikost pro připojení
baterie na rozvod vody. Doporučuju osadit obojí a jak jsem psal
kontrolovat hrubost sítek opravdu existují i hodně jemná, jen to chce
otravovat prodejce a klidně koupit celé balení což u mne byl pytlík s 10
kusy.

Milan