COM port terminal pro 250kBaud

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pondělí Květen 11 15:27:09 CEST 2020

Diky vsem za tipy.

Putty jsem zkousel a nic, takze to balim,  psat neco noveho nema smysl,
nebot nevim,zda protistrana je funkcni (mela by byt, ale nespoji se s
originalni aplikaci).

Kazdopadne nastaveni rychlosti by mela umet aplikace od TI pd windows,
ale ta se nespoji  s deskou, deska je nova,  USB RS232 adapter taky
funfujge, tak jsem to chtel vyzkouset pres terminal.

Nicmene nasel jsem vyvojovou desku jinou, se stejnym ucelem, ktera je na
SPI a USB, uz jsem si ji objednal, tolik casu nemam se zdrzovat s UART a
tragickou kompatibilitou USB prevodniku.

LK