COM port terminal pro 250kBaud

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Květen 11 12:29:41 CEST 2020

Někdy jsem používal přenosovou rychlost 125k pro čtení RFID karet.
Tehdy jsem si asi nepřečetl dokumentaci, prostě jsem zapojil a do Putty
napsal rychlost 125000 a ono to fungovalo.

Pokud ne, tak si vezmi nějaký CDC exmple a udělej si vlastní převodník,
který bude ignorovat příkazy pro rychlost a pokaždé si nastaví 250000.
Já na to používám MCP2200, je levnej a CDC example je na webu microchipu
(tam se hledá jako PIC18F14K50).