Filtr do hadice od sprchy?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Neděle Květen 10 11:20:04 CEST 2020

Predlzujete si agoniu...

Viem, ze to nikto,koho sa to tyka, nechce pocut, a vobec o tom ani len
rozmyslat !!! Presiel som si tym pred 8 rokmi, ked mi prestavala ist
sprcha.(ma najvacsi prietok, najviac to vidno)
Po par tyzdnoch vnutorneho boja, hladania rieseni,....  som zobral
elektricke kladivo a _cely_ rozvod vody v dome isiel von... Nahradil ho
novy Pex-Al-Pex v celom dome a po rokoch nelutujem. Teraz by som sa tak
rozhodol hned a bez vnutorneho tyrania.

Vymente si rozvody vody, ak su zanesene (ak je to vase a nie podnajom).
Budete mat pokoj na roky. Pri rekonstrukcii jeden filter na piesok na
privode za vodomerom.

Ostatne riesenia su na par tyzdnov, maximalne par mesiacov.

Dodo

Dňa ne 10. 5. 2020, 10:40 Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz> napísal(a):