Filtr do hadice od sprchy?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Květen 10 10:39:56 CEST 2020

O tom byla řeč už včera. Musel bych rozkopat půl koupelny, půl záchodu a nainstalovat 2-3 takové filtry.

Poznámka: Stoupačky s vodním kamenem a pískem se nachází mezi vodoměrem a mým bytem.

Zítra za rohem koupím to těsnění se síťkou, našroubuju do hadice od sprchy a bude hotovo:-)

PH

Od: Jindrich Fucik
Filtry existují, málokterej si klade za cíl mechanickou čistotu a
většina z nich je nevzhledná. Zároveň nestojí tu 100 o které jsi mluvil.
https://www.filtry-vodni.cz/katalog/filtry/koupelnove-filtry/96910.html

Mnohem normálnější je vedle vodoměru nacpat některý z mechanických
filtrů. Já mám třeba tento typ:
https://www.sana-store.cz/rainfresh-fc300-filtr-na-studenou-vodu
Hlavní přednost je, že ten vlastní filtr dovnitř mají v nedalekém
marketu a stojí kolem 100 a je tam tak kolem 1/2 roku.

Existují i mnohem sofistikovanější kousky:
https://www.filtry-vodni.cz/katalog/filtry/vodovodni/diskove-filtry.html

Rozhodně se to pozitivně projevuje i na pračce i na vodě na kafe.