Re: Termočlánky do betonu - problém?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Květen 9 13:17:35 CEST 2020

presne tak. mam sice elektricke folie primo pod linem, jinak vnitrek
baraku drevostavba a nakonec se topi jen na teplotu podlahy. pokud se
udela nejaky vetsi mraz, nebo se zmeni denni rezim, treba se mene sviti
a nebezi tv + pc atd. coz je dost znat, tak se na podlaze prida z 23°C
na 25°C a to je cela regulace.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65