Re: Termočlánky do betonu - problém?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 8 15:39:23 CEST 2020

A je zrovna termočlánek (a tedy relativní měření) vhodné do podobné
aplikace?
Budete zřejmě měřit teplotu jen mírně odlišnou od teploty okolí. Takže to
hlavní bude udělat dobře kompenzaci studeného konce. A to se možná na
podobně velké ploše bude dělat docela špatně.

Nastrkal bych tam nějaké NTC, ideálně ještě zalité do nějakého plastu.
Třeba do
smšťovačky a oblemcat tavnou pistolí, pokud nemáte lepší technologie.

PL