Termočlánky do betonu - problém?

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Pátek Květen 8 14:54:04 CEST 2020

Po delší době zdravím místní osazenstvo.

Bratr bude brzy (v řádu dnů) betonovat podlahy s podlahovým topením a
chce ode mě vybrat teplotní čidla která by se do toho betonu měla rozmístit.

Protože jich bude celkem dost, mířím na cenu.

Můj plán je koupit špulku termočlánkové dvojlinky a na místě si je na
koncích svařit podle potřeby.

Svářečku si půjčím v práci.

Asi bratrovi někdo něco nakukal, protože najednou má strach, jestli ty
termočlánky v betonu vydrží.
Mě není známo v čem by mohl být problém.

Přesnost měření na 1°C v dané aplikaci úplně stačí a převod z
termočlánků (ale i z NTC a PT100/1000) mám vyzkoušený.

Napadá někoho z vás co by případně mohl být problém? Neuhnije mi to?
Neroztrhá mi beton ty dráty?

Chci se trochu ujistit, než bratrovi řeknu že má být v klidu a nechat to
na mě :-)

Díky!!

Jakub Ladman