Pruhy na NB - vyřešeno

Josef Zeman jozem na volny.cz
Čtvrtek Květen 7 12:24:22 CEST 2020

Dobrý den

Takže definitivní závěr je opravdu RAM. Funguje pouze původní modul v
původním slotu Po přesunutí do druhého slotu nebo při použití nového
modulu v libovolném slotu dojde k popsaným problémům. Základní parametry
modulu, podle kterých se syn při koupi řídil, sedí. Našel jsem ale
drobné odlišnosti. Nepředpokládám, že by na vině mohl být whitelist na
MB, který by si vynucoval použití jen výrobcem schválených modulů. Ty by
systém zřejmě vůbec nevzal. Nebo ano? V každém případě díky za tipy.
Pokud by problému nepředcházela manipulace s RAM, tak bych sázel spíše
na upečený čip a uvažoval o reflow. Ještě když bylo mezi přidáním modulu
a začátkem potíží několik týdnů každodenní práce a memtest nic
neobvyklého nehlásil.

Zeman

Dobrý den

a dík za nápovědu. Vrtal se v tom syn na chatě. Memtest prý nenašel nic
závadného a prohození nepomohlo. Teď je modul venku a další pokusy
budou až doma. Takhle na dálku nic moc.

Pěkný víkend

Zeman

17. dubna 2020 14:21:14 SELČ, Ales Filip <nostromo na khnet.info> napsal:

>Dobrý den,
>
>Zkoušel jste ty paměti mezi sebou prohodit? Zkoušel jste spustit
>Memtest?
>
>S pozdravem,
>
>--
>  Ales Filip
>  Kutna Hora
>  http://xanadu.khnet.info

>na
>>
>že
>ale

Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji
stručnost.