Arduino - platnost #define

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Květen 7 08:27:39 CEST 2020

[preposielam]

Dobre rano,

pri bode c.1 som reagoval na to, co chcel povodne urobit pisatel -
modifikovat kniznicu. A to nejde urobit, pokial nema ku nej zdrojove
subory. S Arduino IDE a gcc nerobim, takze moje znalosti su pri tychto
nastrojoch len vo vseobecnej rovine, ale napr. u Keilu je kniznica
subor s hotovymi predkompilovanymi rutinami.

V bode c.2 som mal na mysli #define vo funkcii konstanty v programe.
Akurat ono to v c-cku je symbolicka konstanta... Co trochu meni vyznam
slova konstanta. Mne osobne to nebolo z cisteho c-cka velmi jasne
tiez, ale na tom asembleri z c++ uz ano. Mozno tento moj pristup to
niekomu pomoze pochopit tiez.

A.