Re: Plexisklo na míru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 6 17:32:54 CEST 2020

No s tou každou druhou reklamkou nevím.
Je to velké přes metr v obou směrech, takže to už bude chtít slušně
velký laser.
A to zase každá firma nemá. Byl tady zmíněn třeba Artax. Je to firma
jinak velmi
dobře vybavená. Ale do jejich laseru by se takový plát nevešel (jejich
laser jsem viděl).

Kdybych to dělal já, tak bych zkusil zvážit mimo jiné i tyhle varianty:
- udělat to na 4 segmenty, ty pak k sobě slepit chloroformem
- nebo sedlácká metoda - koupit si příslušně velký čtverec, doprostřed
umístit
   osu, natáhnout provázek, na konec připevnit horní frézku a objet do
dookola

PL