Re: Plexisklo na míru

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 6 17:26:57 CEST 2020

Já jsem asi před rokem objednal z eBay takovou stavebnici digitálních hodin
a byla k tomu i krásná krabička z, nařezaného plexiskla čirého která se
složila různými západkami do sebe a tvořila krabičku. Teď o Vánocích při
utírání prachu jsem za krabičku vzal a celá se rozsypala na úplně malé
kousíčky. To plexi vůbec nevydrželo jak do něj pražilo sluníčko takže pozor
na čínské plexisklo k ničemu není.