Re: ještě KICAD

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Květen 4 10:23:01 CEST 2020

Já jsem kdysi dávno Eagle zkoušel a nějak jsem si s tím nerozuměl. Nejvíc
mi vadilo, že při kreslení schematu musím už vědět, jaké bude mít součástka
pouzdro.
PCB dělám v KICADu jen velmi málo, tak dvě desky ročně, ale schemata v něm
kreslím často, mnohdy i při analýze nějakých neznámých obvodů.  Při tom mě
pouzdra samozřejmě nezajímají, takže pro mě je to oddělení knihoven na
schematické značky a pouzdra  zásadní.   V organizaci knihoven ale pořád
trochu tápu.
Ten poslední PCB jsem kreslil ještě ve verzi KICADu 4. Vím že už je verze
5, ale zatím jsem se nedokopal k upgrade.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com