RE: přesnost PCB z Číny a osazovačka

martin.holou na seznam.cz martin.holou na seznam.cz
Sobota Květen 2 11:41:38 CEST 2020

já vidim problem v tuhosti celé konstrukce
před pár lety jsme si v práci pořidili stolni osazovačku mechatronika
a delala nám problemy, než ji kolega vyztužil ale i tak nechodila jak jsme
si představovali
naštěstí jsme si pořidili starší 800kg dospelý osazovací automat
mechanicky bez problému jen sw zaostáva (ma to 4 kamery a běha to na win
3.11), zvazujeme skusit openpnp
take chceme aby umel nanašet pastu, aby jsme se obešli na protypy bez
sítotisku

Martin

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 30. 4. 2020 15:19:14
Předmět: RE: přesnost PCB z Číny a osazovačka
"

Setkal jsem se s tím, že překladač na AVR překládal float a double stejně.

PH

 Od: Ondřej Janovský(mailto:ondrej.janovsky na alarex.cz)

no ono to tak v podstatě i vypadá, protože nezávisle na poloze desky na

pracovním stole se to projevuje stále u stejných součástek.

S měrkou, digitálním měřítkem, obrazcem na papíře to funguje dobře. Ale

s deskama už ne tak dobře.

Přepsal jsem výpočty z float na double, ale nepomohlo to. Chystám se

napsat program, který bude posílat čistý GCODE s polohama pár součástek

na desce a jsem zvědavý, jestli to bude jiné než z OpenPNP.

Oja

Dne 30. 04. 20 v 14:39 Pavel Kutina napsal(a):

> Ahoj,

> napadlo mne, jestli když se to po nějaké době zase sejde, nemohlo by

> to být třeba pitomě napsaným FW, kde zaokrouhlje nějaká neceločíselná

> dělení? Já si tak vybavuju, co mi dělala 3D tiskárna, když jsem po ní

> chtěl tloušťku vrstvy, která vyšla nedělitelně, to umělo taky hezké

> psí kusy a než mi došlo, terá bije, tak to stálo taky docela dost času.

> Pavel Kutina

> ----- Original Message ----- From: "Ondřej Janovský"

> <ondrej.janovsky na alarex.cz>

>>> Zdravim,

> [...]