RE: Sluchátka s mikrofonem

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Květen 2 10:58:17 CEST 2020

Máte pravdu. Proměřil jsem to a zapojení odpovídá běžnému schématu.
Zem z TV bude asi spojena se signálem pro mikrofon a teprve stiskem tlačítka se připojí na zem pro sluchátka. Bez stisku jde signál přes mikrofon (cca 1 kOhm).

Díky na nápad. Kolíček na prádlo je dost nepraktický, ale stahovací páska přes tlačítko by to asi vyřešila rychle a levně. :-)
I když mám trochu obavy ze spolehlivosti "regulace" hlasitosti, kterou nepotřebuji. Když už jsem měl v ruce měřák, tak jsem zjistil, že to není dvojitý potenciometr, ale jednoduchý. Zapojený mezi společný signál sluchátek a zem...

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Saturday, May 2, 2020 10:38 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Sluchátka s mikrofonem

Ne ne, pokud má telka zem zrovna tak nešikovně, že se dotýká jen vzadu,
tak ho nezkratuje. To se stává u konektorů, které spoléhají na kovovost
a vodivost toho vstupního kroužku.

Daleko praktičtější je si udělat nebo koupit "redukci" z tohoto:
https://www.gme.cz/jack-zasuvka-3-5mm-4-piny-na-kabel
https://www.gme.cz/konektor-jack-3-5-stereo-vidlice-scp-2004t

V číně se dají koupit takové efektní barevné tvarem připomínají něco
jako kaktus, ale to je na dlouho.

Mno a pokud na to jdeš opravdu úsporně, tak kolíkem na prádlo trvale
zmáčkneš to tlačítko a je vymalováno :)