Re: [OT] Sum mikrofonu [Bylo: Sluchátka s mikrofonem]

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Sobota Květen 2 11:10:12 CEST 2020

Zdravím,

řešil jsem úplně stejný problém Sluchátka kolem 500-800 Kč, různá,
mikrofon těžko použitelný při připojení do stolního PC. Zvukovka jinak
slušná.  Nakonec vyřešeno až koupí sluchátek za cca 2.200 Kč se
integrovanou zvukovkou (krabička na kabelu), připojení do USB.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com