Re: Sluchátka s mikrofonem

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Květen 2 09:25:38 CEST 2020

Ahoj,

není to obvyklé, ale není to nemožné.

Někdy v minulosti se řešilo, jak má být zapojen mikrofon a zem. Vím, že
Sony to používalo jinak, než ostatní telefony.

Pokud se podíváš na schema, tak se to vysvětlí. Mikrofon je v tomto
případě kondenzátor a tlačítko jej zkratuje:
https://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-s4/334540-galaxy-s4-headset-mic-button-wiring-schematic-pinout.html

https://www.youtube.com/watch?v=_Q7Mn20TM_A