Sluchátka s mikrofonem

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Květen 2 08:54:18 CEST 2020

Dobré ráno.

Koupil jsem v aktuální akci v Lidlu sluchátka s mikrofonem a regulací
hlasitosti.

https://www.lidl.cz/cs/p/technika/sluchatka-on-ear/p45530?flyx=254d4f6f-82e5
-11ea-877d-005056ab0fb6

Nepožadoval jsem žádné hi-fi. Občas si potřebuji nasadit sluchátka, když
něco sleduji v TV a manželka začne generovat větší hluk.

I tak jsem ale dost zklamaný. Zvuk je celkově nepřirozený. Chvílemi jsem
slyšel hudbu na pozadí (která z repro skoro nebyla slyšel) a naopak jsem
neslyšel dialogy. Vypadá to, jako by se sloučily oba kanály. Až při stisku
tlačítka na mikrofonu se zvuk dočasně přiblížil realitě.

Nemůže to být tím, že 4-pólový konektor Jack na sluchátkách připojuji do
3-pólové zásuvky?

Příp. jsou tato sluchátka určená primárně pro mobily vůbec připojitelná k
jiným zdrojům?

Zdeněk