RE: Předplacená bankovní karta?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Březen 31 10:19:53 CEST 2020

Já to ověřené mám na všech účtech. Jakmile je platba přes zůstatek na účtu, je automaticky zamítnuta. Žádný kontokorent nebo cokoliv jiného se automaticky neaktivuje, pokud jsem to neaktivoval vědomě já.
Jak už tady zaznělo, celkem použitelná možnost je zřídit si podúčet s kartou a platit přes něj. Bez problémů to jde u Fia a Airbank, jiné banky nemám ověřené, ale předpokládám, že problém s tím nebude všude, kde je účet s kartou zdarma a lze ovládat více účtů pod jedním přihlášením.
Akorát to samozřejmě není anonymní, pokud je to jeden z požadavků.