Re: OT: data v mobilu se sama zapínají

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Březen 30 13:03:41 CEST 2020

Zdravím,

domnívám se, že máte zapnuté, aby se Google snažil zjistit kdo Vám volá a
zobrazil to na displeji. Na to potřebuje data.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

po 30. 3. 2020 v 12:41 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>