OT: data v mobilu se sama zapínají

Pondělí Březen 30 12:41:05 CEST 2020

Dobrý den,

mám mobil s posledním androidem. Normálně mobilní data nepoužívám a když
je jednou za čas potřebuju, spustím je na den. V pátek se mi stalo, že
jsem něco hledal na mapy.cz a přišla mi sms, že mi strhli 25 Kč za data.
Tohle se mi stávalo často u starého telefonu s androidem 4, u nového se
mi to stalo poprvé.

Tak jsem procházel aplikace, co má k čemu oprávnění. Aplikace služby
Google play měla přístup snad úplně ke všemu, tak jsem to všechno zrušl
a nechal jsem přístup jen k úložišti. Od té doby, když telefonuju, nebo
mi někdo zavolá, nebo přijde sms, vyběhne mi hláška

Chyba služeb Google play

please complete action requaired by telefon (zprávy).

Vypnul jsem u té aplikace oznámení a nepomohlo to. Dneska jsem zapnul
wifi, že si aktualizuju mapy a ihned mi přišla další sms že mi strhli 25
Kč za data. Hned se ozval Google play, že spojení bylo obnoveno.

Dá se těhle otravných hlášek zbavit jinak, než zase Googlu povolit, aby
mi šmíroval celý telefon? Nebo k čemu je nutné, aby Google měl do všeho
přístup?

Anděl