Otoceni rotace univerzalniho motoru

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Březen 30 11:40:38 CEST 2020

Ano je to tak...zrejme existuji ruzne verze jak jsou usporadany vinuti.

Pokud je to symetricke, mysleno ten "predstih", tak to nevadi a staci
jen prohodit stator s vinutim pro prehozeni smeru, ale zrejme je to
treba jen kompromis mezi ucinnosti/momentem.

Tam kde se nepredpoklada, ze se bude smer rotace menit tak je zrejme
nastaveno nejake optimum.

Zrejme mi nezbyde nez pootocit stator...coz se momentalne jevi jako
nejmin bolestive reseni. :-(

RV