FM synteza

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Březen 29 23:04:09 CEST 2020

> (dnes
> prakticky není možnost jak z poèítaèe dostat zvuk z FM syntézy, aby
> nebyl nìjakým zpùsobem emulován)

No a comu to presne vadi?

> Kdybych tedy použil SMT32F103 (trochu
> ho znám) dal by se pøinutit k tomu, aby komunikoval s YMF262 na
> 14.32Mhz?

ISA zbernica nie je nic ine ako bezna klasicka pamatova zbernica
Intelovskeho stylu, t.j. s RD/WR, a je asynchronna (t.j. je fuk, ake su
hodiny nejakeho obvodu ktory je na nu pripojeny).

> zda by SMT32F103 stíhal zpracovávat data z USB a ještì je
> posílat na YMF (nic dalšího by neobsluhoval).

Ak neviete, ake presne data, v akom mnozstve a ako presne ich treba
posielat; a tiez nic neviete o tom USB (co je priserne siroka
problematicka), tak na toto je dost tazke odpovedat.

Cvicne si skuste naklikat ten virtualny seriovy port v nejakom tom CubeMX a
nasypat do toho archaickeho 'F103, a schvalne si skuste, ze ako rychlo sa
z toho daju vysypavat cez ten USART data a ci tam nie su nejake zadrhele
atd.

> pokud by ta
> komunikace po USB byla jednoduchá

Ak to nie je ten virtualny seriovy port, tak nie je.

wek